درآمد لایک Likee.ir

در سایت یا اپلیکیشن لایک می توانید براحتی به درآمد برسید و تنها کافی است از منوی (پنل) وارد شوید ( عکس زیر).

https://likee.ir/images/4999537.png

و روی دکمه کپی کلیک کنید تا لینک مخصوص شما که شامل آدرس سایت و یک عدد در ادامه ی آن هست کپی شود .

حال این لینک را هر کجا قرار دهید باعث افزایش کاربران سایت لایک می شود و همین موضوع هم باعث میشود پنل شما با هر عضو جدید شارژ شود. این کار خودکار و سیستمی هست و می توانید برای آزمایش لینک را به اعضای خوانده خودتون اول ارسال کنید ( و بخواهید که عضو لایک شود ) تا افزایش درآمد در پنل خودتون را تست کنید.

لینک اختصاصی خودم را کجاها بفرستم ؟

1.  تبلیغ در اینستاگرام :

یک راه فعالیت در اینستاگرام هست که براحتی می توانید در اینستاگرام به درآمد برسید.

قدم اول این هست که لینک اختصاصی خودتان را در بخش Bio (بیو) پیج خودتان قرار دهید. ( آموزش زیر)

روی آیکن پایین در پیج خودتان کلیک کنید

از بخش ویرایش پروفایل ( Edit Profile )

بخش website ( وب سایت )

سپس با توجه به اینکه در برنامه لایک لینک خودتان را کپی کرده بودین ، در بخش وبسایت باید Paste یا در زبان فارسی الصاق ( چسباندن) را بزنید. انگشت روی بخش وبسایت قرار دهید و کمی نگهدارید تا یک دکمه کوچک paste باز شود و الصاق را بزنید.

در آخر تیک تایید بزنید تا ذخیره شود

بعد از قرار دادن لینک در bio می توانید از عکس های آماده در برنامه لایک داخل پیج استوری کنید و تمام . ( نمونه عکس آماده )

از بخش پنل عکس های آماده را

دانلود کنید (گالری گوشی)  :

سپس در برنامه اینستاگرام با زدن دکمه یک استوری ارسال کنید و عکس استوری را هم که در توضیح بالا ، از منوی پنل به گالری گوشی دانلود کرده بودید و آماده استفاده است.

علاوه بر استوری ، می توانید با این روش (زیر) هم افزایش فالوور داشته باشید و هم لینک را باز کنند و به درآمدتان اضافه شود..

قدم اول _ در بخش جستجوی اینساگرام بنویسید درآمد  و تب tags را کلیک کنید و روی اولین گزینه که آمده کلیک کنید ( مثل عکس زیر)

و روی جدیدترین یا Recent کلیک کنید

بعد از مشاهده جدید ترین پست ها که همشون در چند ثانیه گذشته ارسال شدند ، به 20تا ازاین پست ها  کامنت ارسال کنید و در کامنت بنویسید ، مثلا =  خرید رایگان و مجانی ، لینک در بیو / کسب درآمد عالی ، لینک در بیو / دوستان برای درآمد وارد لینک داخل پیج من بشید در بیو گذاشتم / و . . .

با توجه به اینکه اولین کامنت را شما ارسال می کنید ، خیلی دیده میشید.

2.  کسب درآمد در تلگرام :

در تلگرام لینک اختصاصی خودتان را در بخش تنظیمات ( setting ) وارد بشید و bioبیو  را کلیک کنید و paste را بزنید ( اگر جمله ای نوشته بودید پاک کنید و فقط لینک قرار بدید ) . سپس در گروه های تلگرامی فعالیت کنید و دعوت کنید به کلیک در لینک بخش پروفایل تلگرامتون.

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *