درباره ما

تا به حال ، يك ايده زندگي شما را متحول نكرده است ؟

در سال 1379 آشنایی اولیه با کامپیوتر در کافی نت.

در سال 1383 با برنامه نویسی کارمان را شروع کردیم

در سال 1385 از دنیای برنامه نویسی تحت ویندوز (  تعدادی نرم افزار تحت ویندوز98 و xp ) و مسائل امنیت شبکه و اینترنت خداحافظی کردیم.

در سال 1386 با ساخت فروشگاه اینترنتی وارد حوزه ی جدید شدیم ( اولین فروشگاه اینترنتی در استان اردبیل )

و

در سال 1388 سامانه پرداخت به ازای کلیک ( ppc ) راه اندازی کردیم

و موجب ایجاد موقعیت کسب درآمد برای وبلاگداران و سایت داران شد ( با نمایش تبلیغات و کلیک روی تبلیغ به درآمد میرسیدن و نمودار درآمد در پنل داشتند)(موفق) .

در سال 1390 سامانه مارکت پلیس ( کسب درآمد از همکاری در فروش ) راه اندازی کردیم که کاربران سایت با نمایش بنر در سود ما سهیم بودند (موفق).

در سال 1390 ثبت شرکت .

در سال 1392 اولین سیستم کسب درآمد از ورودی گوگل و تبلیغات باز شونده راه انداختیم که بیش از 18000 وبمستر عضو جزو اولین سایت ایران بودیم.(موفق)

در سال 1396 اولین سایت یکپارچه تبلیغات رپورتاژ را راه اندازی کردیم

و در حال حاضر نیز با تمام سایت های مطرح و پربازدید خبرگزاری در تعامل و همکاری هستیم و بیش از 600 نفر مدیر سایت به درآمد خوبی از طریق سامانه ی ما رسیدند و همچنان نیز اولین هستیم.(موفق)

در فروردین سال 1400 اولین سامانه افزایش میلیونی فالوور به روش مبتکرانه و خیلی ساده را راه اندازی کردیم و متاسفانه همزمان با صیانت از اینترنت استقبال کمی داشت و پروژه را متوقف کردیم .(ناموفق)

در خرداد سال 1400 با تمام نیرو و دانش و تجربه بیش از 17سال اینترنت و تجزیه تحلیل تمام شرایط کشور از جمله پیش بینی محدودیت های اینترنتی و تداوم اپیدمی (کرونا ) و .. اولین سامانه ی افزایش مشتری ( کسب درآمد از اپلیکیشن + ایده ی کاهش قیمت محصول و .. ) را با نام لایک راه اندازی کردیم که هم اکنون شما دراین سایت حاضرهستین.(موفق)

ما متولد اردبیل و بزرگ شده ی اینترنت هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *