راهنمایی استفاده از Likee.ir

  https://likee.ir/images/691936.jpg

معرفی کوتاه لایک

با Likee.ir می توانید 3 مدل استفاده داشته باشید :

  1. می تونید کسب درآمد فوری و خیلی آسان را تجربه کنید ( بدون نیاز به تحصیلات و سرمایه و یا آموزش دیدن ) .
  2. اگر مغازه یا پیج کاری دارید ، می توانید بدون صرف زمان و انرژی ، افزایش مشتری داشته باشید .
  3. می توانید محصولات داخل برنامه را از بخش رایگان بخر ، با شیوه ی کاملا جدید ابتدا قیمت ها را کاهش بدید و بعدا خریداری کنید.

برای کسب درآمد چه کار کنم ؟

برای شروع وارد سایت Likee.ir شوید و عضو شوید. سپس از منوی پنل ، لینک مخصوص خودتان را Copy کنید و به دوستان خودتان ارسال کنید. یا در گروه های تلگرامی قرار بدید.

هر نفری را که جذب کردید 3500 ریال به درآمدتان اتوماتیک اضافه می شود و اگر روزی 200 نفر از طریق لینک شما وارد برنامه ی Likee شود ، درآمد شما 700000 ریال در روز می شود.تسویه حساب و پرداخت روزانه انجام می شود.

همچنین هریک از آن 200نفر ، در برنامه لایک تبلیغی ثبت کنند ، از سودمان 10% نیز به شما پرداخت می کنیم ( اتوماتیک).

بدون محدودیت می باشد و چون عضویت خیلی ساده ( کاربران می توانند تنها با وارد کردن موبایل login شوند ) امکان دعوت از دوستان بسیار ساده و آسان می باشد.


برای افزایش مشتری چه کار کنم ؟

برای افزایش مشتری می توانید بعد از عضویت در Likee.ir ، از منوی تبلیغ پیج ، یک آگهی ثبت کنید و به شیوه ی کاملا جدید مخاطبان برنامه را به سمت کسب و کارتان هدایت کنید.

http://likee.ir/land/earn/picture/tablig2.png


خرید بسیار بسیار ارزان

از بخش رایگان بخر برنامه ی Likee ، می توانید قیمت محصول را کاهش بدید ، به این صورت که در کنار هر کالا ، یک لینک مخصوص وجود دارد و اگر لینک را به دوستانتان ارسال کنید و از آن طریق وارد برنامه لایک شوند ، همان لحظه قیمت کالا برای شما کم میشود.میزان کاهش قیمت هر کالا نیز در همان بخش مشخص می باشد.

https://likee.ir/images/8034100.png

مثلا در تصویر بالا پاوربانک 475هزار تومان قیمت دارد و یک لینک هم پایین محصول هست. هرکسی از طریق آن لینک وارد برنامه شود ، از قیمت پاوربانک 9500 تومان کم می شود .مثلا اگر 20نفر جذب شد ( 190000 تومان کم می شود ) و قیمت تمام شده را 285000 تومان میزند.