معرفی لایک

از سال های گذشته ، و نظر به استقبال چشمگیر کاربران ایرانی از نوآوری ها،  بر آن شدیم تا با هدف اشتغال زایی و ایجاد فرصت های متفاوت از تعامل تجاری در رونق کسب و کار ها سهمی داشته باشیم.

به لطف خدا با خلاقیت و پیاده سازی ایده های جدید روی Likee توانستیم با سرعتِ بیشتری به اهداف اصلی خودمان که حمایت از کسب و کارها و افزایش مشتری و تسلط بر بازار خاورمیانه می باشد برسیم.

کاربرد های اپلیکیشن لایک

اپلکیشن لایک به صورتی عمل می کند تا طرفین استفاده کننده همگی سود کنند.

به عبارتی، کسی که صاحب کسب و کار هست افزایش مشتری داشته باشد.

کسی که ساعاتی از روز بیکار هست با معرفی اپلیکیشن به دیگران ، در سود کسانی که کسب درآمد دارند سهیم باشد.

همچنین قرعه کشی های متعدد روزانه و هفتگی باعث می شود کاربران از صحت سیستم اطمینان حاصل کنند ( معرفی برنده ها به صورت شفاف و مداوم ) .

بخش های اصلی اپلیکیشن لایک:

توضیحات منوهای اپلیکیشن  ( باید اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید ).

منظور از مغازه دار = کسانی که صاحب یک شغل در سطح شهر یا مجازی باشند و قصد افزایش مشتری داشته باشند ( هایپرمارکت ، شرکت بیمه ، استخر ، لباس فروشی ، پیج اینستاگرامی و .. )

منظور از کاربران = تمام کسانی که اپلیکیشن را نصب کرده اند یا اینکه مستقیما در سایت likee.ir وارد پنل شدند و استفاده می کنند.

کارت مخصوص لایک = یک کارت که روی آن کد رمز ثبت شده و با خراش دادن توسط مشتری ها و کاربران در سامانه لایک قابل ثبت و کسب درآمد می باشد.

مغازه دار : در این منو ، آگهی مغازه ها قرار میگیرد و مغازه دار باید حتما یک تخفیف برای مشتری ها در نظر بگیرد. همچنین از طرف سامانه لایک به مغازه دار تعدادی کارت مخصوص لایک ارسال می شود.

کاربران : مردم می توانند با مراجعه به مغازه ها تخفیف اختصاصی دریافت کنند و همچنین یک کارت هم رایگان بگیرد و رمز روی کارت را در بخش جوایز روی یک جایزه ثبت کنند و شانس برنده شدن داشته باشند.

مغازه دار : در این منو مغازه دار می تواند آگهی فروشگاه یا رستوران یا هر شغلی که دارد را قرار دهد. برای کاربران تخفیف هم در نظر بگیرد. سامانه لایک به مغازه دار یک کارت حاوی پول می دهد مثلا 30 هزار تومانی یا 100 هزار تومانی.

کاربران : تمام کاربران می توانند در این منو به فرشگاه ها مراجعه کنند و علاوه بر دریافت تخفیف ، یک کارت هدیه پولی هم دریافت کنند و رمز روی کارت را در سامانه لایک وارد کنند و پنل خودشان را 30 هزار تومان یا 100 هزار تومان شارژ کنند و در مبلغ را از سامانه لایک در هر زمان که خواستند دریافت کنند. کاربران بعد از ثبت کد روی کارت و کسب درآمد ،  با همان رمز روی کارت در بخش جوایز هم می توانند شرکت کنند و برنده یکی از جایزه ها هم باشند ( رایگان ).

مغازه دار : در این منو یک رویداد مهم به صورت مسابقه و قرعه کشی انجام می شود ومغازه دار می تواند رستوران یا کافی شاپ یا روسری فروشی باشد.

کاربران : تمام کابران می توانند رایگان و تنها با زدن دکمه شرکت در مسابقه در این رویداد شانس خودشان را امتحان کنند و فرد برنده نیز می تواند به صورت کاملا مجای از رستوران ( یا هر مغازه دیگری ) که آگهی شده غذای رایگان دریافت کند.

مغازه دار : تمام افراد و فروشگاه ها می توانند در صورت تمایل یک جایزه عهده دار شوند و متقابلا در بخش مربوطه نامشان ذکر می شود .

کاربران : تمام کابران در بخش جوایز متوانند به رایگان شرکت کنند و تنها نیاز به رمز شرکت در قرعه کشی دارند که می توانند از طریق  فروشگاه های طرف قرار دادی که در بخش خرید و درآمد یا تبلیغ پیج آگهی شده اند دریافت کنند.

 

مغازه دار : مغازه دار می تواند یک محصول برای سامانه لایک ارسال کند تا با نام و مشخصاتش قرار بگیرد.

کاربران : تمام کاربران می توانند برای کاهش قیمت محصولات ، لینک محصول مورد نظرشان را به کسانی که سامانه لایک عضو نیستند ارسال کنند و آنها را دعوت به عضویت کنند و با هر نفری که عضو شود از قیمت محصول کسر کنند و در آخر رایگان خرید کنند.

ورود به سامانه لایک Likee

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *